ServiceDesk Plus

A ServiceDesk Plus egy ITSM módszertanon alapuló, átfogó helpdesk rendszer, amely egyesíti az IT-szolgáltatáskezelést, az IT-eszközkezelést és a konfigurációmenedzsment-adatbázist (CMDB) a vállalati szolgáltatásmenedzsment képességekkel, többek között a HR, a létesítmények és a pénzügyi részlegek számára. A helyben és felhőben egyaránt elérhető ServiceDesk Plus ideális választás azon szervezetek számára, amelyek méretezhető, biztonságos és bővíthető IT- és vállalati szolgáltatáskezelési megoldást keresnek, arányos megtérüléssel.

  • Incidensmenedzsment
  • Eszközmenedzsment
  • Projektmenedzsment
  • Problémamenedzsment
  • CMDB
  • Szolgáltatáskatalógus létrehozása
  • Változásmenedzsment
  • Vállalati szolgáltatásmenedzsment
  • IT-publikációmenedzsment
  • Térkihasználás-menedzsment
  • Jegykatalógus létrehozása
  • Szolgáltatási kérelemregisztrációk menedzsmentje

A ServiceDesk Plus segítséget nyújt az integrált informatikai és üzleti munkafolyamatok összehangolásában a kívánt szolgáltatási élmény biztosítása érdekében.