A ServiceDesk Plus egy ITSM módszertanon alapuló, átfogó helpdesk rendszer, amely egyesíti az IT-szolgáltatáskezelést, az IT-eszközkezelést és a konfigurációmenedzsment-adatbázist (CMDB) a vállalati szolgáltatásmenedzsment képességekkel, többek között a HR, a létesítmények és a pénzügyi részlegek számára. A helyben és felhőben egyaránt elérhető ServiceDesk Plus ideális választás azon szervezetek számára, amelyek méretezhető, biztonságos és bővíthető IT- és vállalati szolgáltatáskezelési megoldást keresnek, arányos megtérüléssel.
- Incidensmenedzsment
- Eszközmenedzsment
- Projektmenedzsment
- Problémamenedzsment
- CMDB
- Szolgáltatáskatalógus létrehozása
- Változásmenedzsment
- Vállalati szolgáltatásmenedzsment
- IT-publikációmenedzsment
- Térkihasználás-menedzsment
- Jegykatalógus létrehozása
- Szolgáltatási kérelemregisztrációk menedzsmentje
A ServiceDesk Plus segítséget nyújt az integrált informatikai és üzleti munkafolyamatok összehangolásában a kívánt szolgáltatási élmény biztosítása érdekében.
- Próbaverzió letöltése
- Online Demo