SupportCenter Plus

A SupportCenter Plus egy webalapú ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyféljegyeket, a fiók- és kapcsolattartási adataikat, a szolgáltatási szerződéseket, és eközben kiváló ügyfélélményt nyújtsanak.

  • Többcsatornás támogatás
  • Megkeresések automatizált nyomon követese
  • Platform a különböző termékek és szolgáltatások egy helyen történő nyomon követesére
  • Ügyfél- és kontaktmenedzsment
  • Az ügyfelekre fordított idő és számlázás egy platformon történő nyomon követése
  • Riportolás, dashboardok és KPI
  • Tudásbázis
  • Ügyfélportál
  • Élő chat felület
  • Helyszíni szolgáltatásmenedzsment
  • Felhasználói kérdőívek
  • Ügyféligény-életciklus nyomon követése
  • Mobiltelefonos hozzáférés
  • Több nyelvű kezelőfelület