A SupportCenter Plus egy webalapú ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy hatékonyan kezeljék az ügyféljegyeket, a fiók- és kapcsolattartási adataikat, a szolgáltatási szerződéseket, és eközben kiváló ügyfélélményt nyújtsanak.
- Többcsatornás támogatás
- Megkeresések automatizált nyomon követese
- Platform a különböző termékek és szolgáltatások egy helyen történő nyomon követesére
- Ügyfél- és kontaktmenedzsment
- Az ügyfelekre fordított idő és számlázás egy platformon történő nyomon követése
- Riportolás, dashboardok és KPI
- Tudásbázis
- Ügyfélportál
- Élő chat felület
- Helyszíni szolgáltatásmenedzsment
- Felhasználói kérdőívek
- Ügyféligény-életciklus nyomon követése
- Mobiltelefonos hozzáférés
- Több nyelvű kezelőfelület
- Próbaverzió letöltése
- Online Demo